Високий попит на електромобілі компаній відображає загальне відновлення економіки КНР і її автомобільного ринку. Прагнучи стати лідером в області технологій для електромобілів, китайський уряд підтримав галузь субсидіями, встановив жорсткіше регулювання, а також профінансував розширення інфраструктури зарядних станцій.
Читайте також: Китайські машини російського виробництва самовільно загоряються: відео
За даними Міністерства промисловості Китаю, з січня по листопад 2020 року об`єм продажів електромобілів виріс в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 4,4%, тоді як загальні продажі легкових автомобілів знизилися на 7,6%.
Незважаючи на те, що китайські стартапи демонструють значні успіхи, їх результати все ще відстають від показників головного конкурента з США компанії Tesla, яка в минулому році випустила на світовий ринок в п’ять разів більше автомобілів, ніж три китайські стартапи разом узяті.