З одного боку відсутність персонального електротранспорту в законодавстві дає багато переваг. Адже зараз водії таких транспортних засобів фактично не мають жодних юридичних обмежень та можуть їздити де забажають. І якщо велосипедистам у теорії може бути виписано штраф за порушення правил дорожнього руху, то водіям легкого електротранспорту – ні.
Читайте також: Yamaha показала новий легкий мотоцикл для міста
Однак є люди, яких така свобода користувачів легкого електротранспорту не влаштовує і вони намагаються придумати правила та обмеження для водіїв електросамокатів, моноколіс, сігвеїв та гіробордів.
Юлія Клименко - перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури, автор законопроекту № 3032, вважає, що зараз, поки у більшості українських міст немає достатньо розвинутої вело інфраструктури (велодоріжок, по яким могли б їздити користувачі персонального електротранспорту), найболючіше питання – чи можна дозволяти рух таких транспортних засобів по тротуарах?
Також на думку Юлії Клименко відносно легкого електротранспорту повинно бути розвинене страхування.
В цілому, на думку деяких представників велоспільноти, користувачів персонального електротранспорту та законодавців нові правила для легкого електротранспорту потрібні. Але у якому виді вони можуть бути прийняті – наразі достеменно невідомо.