Mercedes-Benz eEconic призначений для використання у міських комунальних службах. Автомобіль заснований на тій самій архітектурі, що і Mercedes-Benz eActros, що надійшов у виробництво у жовтні 2021 року.
Читайте також: Укравтодор не запроваджує сезонні обмеження руху для вантажівок
Виробництво електровантажівок здійснюється поруч із дизельними моделями на одній складальній лінії Mercedes-Benz Special Truck. Після того, як автомобіль майже зібраний, eEconic доукомплектовують у Центрі вантажних автомобілів майбутнього, де встановлюються компоненти електроприводу.
Mercedes-Benz eEconic e300 оснащений батарейними блоками, що мають сумарну ємність 336 кВт*год. Запас ходу із вантажем очікується на рівні 100-150 кілометрів. При цьому заряджати батареї можна зарядним пристроєм потужністю 160 кВт, що дозволяє поповнювати батарею з 20 до 80 відсотків за 75 хвилин. Перший серійний eEconic буде передано компанії Urbaser A/S, яка працює в Данії.
І це далеко не остання електрична вантажівка Daimler Trucks. У 2024 році компанія має намір представити тягач Mercedes-Benz eActros LongHaul, здатний долати до 500 кілометрів на одній зарядці. Перші прототипи вже проходять внутрішні випробування, а цього року вони вийдуть на дороги загального користування.