Німецький автовиробник Daimler AG може отримати заборону на продаж автомобілів Mercedes-Benz в Німеччині після того, як фінська технологічна компанія Nokia виграла патентну суперечку в місцевому суді.

Суд в Мангеймі постановив, що Mercedes-Benz порушив патенти Nokia на мобільні технології в своїх автомобілях, використавши стільникові технології компанії без ліцензії. Це дає Nokia важелі впливу в її боротьбі з автовиробником за використання мобільних технологій в нових автомобілях, що в кінцевому підсумку дозволяє перешкодити Mercedes-Benz продавати автомобілі в Німеччині.

Читайте також: Як виглядає 30-річний Mercedes 190 за $300 000

Як ви розумієте, все не так просто. За даними Bloomberg, якщо Nokia дійсно захоче накласти заборону на продаж автомобілів Mercedes, їй доведеться ініціювати окремий судовий розгляд і внести заставу в розмірі 7 мільярдів євро для його виконання. Сума буде використана для відшкодування величезного збитку в разі скасування судової заборони по апеляції.

Суд Мангейма заявив, що позов був задоволений тому, що Daimler не бажав слідувати правилам. У заяві суду йдеться: "факти показують, що Daimler і його партнери не хочуть купувати ліцензію" у Nokia відповідно до загальногалузевих стандартів справедливих умов.

Згідно з постановою, Daimler також повинен повідомити Nokia кількість проданих автомобілів з цією технологією. Однак автовиробник впевнений, що заборони на продаж автомобілів на буде. "Ми не можемо прийняти вердикт суду і подамо апеляцію. Ми не думаємо, що буде введена заборона на продаж", – йдеться в повідомленні німецької компанії.

Ця суперечка є частиною більш масштабної битви між технологічними компаніями та автовиробниками через ліцензійні відрахування за технології, які використовуються в навігаційних системах, засобах комунікацій і безпілотних автомобілях.

Автовиробники в Європі стають все більш залежними від систем мобільного зв'язку, щоб забезпечити можливість комунікацій своїх автомобілів. За даними Reuters, Nokia щорічно отримує 1,4 мільярда євро від ліцензійних доходів, тому це питання є досить критичним для фінської компанії.

"Ми сподіваємося, що Daimler тепер згадає зобов'язання і отримає ліцензію на справедливих умовах. Якщо ми будемо працювати разом, зможемо домогтися більшого", – заявила Дженні Лукандер, президент Nokia Technologies, додавши, що "новатори повинні отримувати справедливу винагороду за використання своїх винаходів ".

Читайте також: як обрати фільтр для авто