Депутати пропонують МВС реєструвати трактори, дорожньо-будівельні машини та видавати посвідчення на право їх керування.

Комітет Верховної Ради з питань правоохоронної діяльності рекомендує Раді розглянути та прийняти за основу законопроект № 8194, який передає частину повноважень Держпродспоживслужби до МВС.

Читайте також: Верховна Рада схвалила повернення техогляду для комбайнів та тракторів

Якщо його приймуть, МВС буде створювати та вести Реєстр суб’єктів господарювання, які здійснюють оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію великотоннажних транспортних засобів, тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, меліоративних, землерийних, дорожньо-будівельних машин, інших технологічних ТЗ, причепів та причіпного обладнання до них, та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, який є складовою частиною Єдиного державного реєстру транспортних засобів.

Також законопроєктом пропонується віднести до компетенції МВС:

  • здійснення відомчої реєстрації (перереєстрації), тимчасової відомчої реєстрації та обліку великотоннажних транспортних засобів, тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, меліоративних, землерийних та дорожньо-будівельних машин інших технологічних транспортних засобів, причепів та причіпного обладнання до них,
  • приймання іспитів для отримання права на керування тракторами, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними, землерийними, дорожньо-будівельними машинами і видачу відповідних документів;
  • ведення обліку торговельних організацій, підприємств-виробників та суб’єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, що реалізують, машини, іншу техніку або номерні складові частини до них, видача їм у встановленому порядку бланків актів приймання-передавання транспортних засобів, машин, а також номерних знаків для разових поїздок;
  • установлення єдиних зразків номерних знаків зазначених транспортних засобів;
  • визначення інструкцій з приймання іспитів для отримання права на керування тракторами, самохідними шасі тощо;
  • прийняття рішення щодо можливості нанесення спеціальних індивідуальних номерів або проведення дублювання первинних ідентифікаційних номерів складових частин (вузлів чи агрегатів) машин, з оформленням відповідних висновків.