Компанія "Електропрайд", що постачає електромобілі під власним брендом Konyk, надала два екземпляри своєї продукції великому рітейлеру "Сільпо" в рамках пілотного проекту.
Читайте також: В Україні відродять бренд "Дніпро" для випуску мотоциклів
"Fozzy Group тестує два електромобілі моделі Konyk для надання послуг з доставки в центрі Києва. Рішення про продовження співпраці прийматимемо окремо", - повідомив UBR.ua Іван Пальчевський, начальник відділу зв'язків з медіа Fozzy Group, куди входить мережа "Сільпо".
Директор "Електропрайду" Костянтин Сіпайло підтвердив, що електромобілі компанії задіяні у сервісі доставки Fozzy Group. "Тримісячний досвід експлуатації Konyk у службі доставки показав хороші результати. У нас є запит на розширення мережі доставки", - заявив він, зазначивши особливості електромобілів Konyk.
За його словами, в умовах осінньо-зимового періоду експлуатація двоколісного транспорту є вкрай проблематичною, а електромобілі компанії позбавлені цього недоліку. "Простіше кажучи - водій і вантаж захищені від снігу та дощу, є обігрів, чотириколісна машина більш стійка на дорозі в умовах ожеледиці або снігу. При невисокій ціні самої машини - це відмінна альтернатива дво-, триколісним відкритим електроскутерам. Цей фактор часто є вирішальним для замовника", – наголосив Костянтин Сіпайло.
Електромобіль Konyk створено на китайській платформі. В "Електропрайді" удосконалили "ходову", переробили Battery Management System (BMS), внесли конструктивні зміни до силової частини. "Автомобілі адаптовані до експлуатації у наших кліматичних умовах. Тому компанія вирішила їх постачати під власним брендом", – розповів директор підприємства.
"Ми - не виробник. Ми доводимо до нормальної кондиції цю машину і робимо "на замовлення" для різних потреб", - розповів Костянтин Сіпайло. Зокрема, деякі замовники попросили зробити багажне відділення якомога більше – і "Електропрайд" пішов назустріч.
За його словами, "достатня кількість покупців" зацікавилася електромобілями Konyk. Наприклад, ресторани, а також послуги доставки запчастин для автомобілів. "Йде попереднє замовлення на нові модифікації. Ми маємо платформу, модифікації кузова виробляються згідно з побажаннями замовника" - каже виробник.
Найбільш затребувана вантажна модифікація, є можливість виробництва термокузова та рефрижератора. Костянтин Сіпайло зазначив, що на підприємство вже надійшло замовлень на постачання кількох десятків електромобілів.
У базовій комплектації вантажний електромобіль коштує $6,5 тис. та його пробіг на одному заряді – близько 100 км. "Ми можемо зробити, щоб Konyk проїжджав і 150 км, і 200 км, але це буде вже інша ціна", - зазначив Костянтин Сіпайло. Наприклад, у комплектації, що дозволяє проїхати 200 км без підзарядки, автомобіль коштуватиме на $3 тис. дорожче.
Konyk від звичайної (220 Вольт) розетки повністю заряджається за три з половиною години. "Надалі плануємо, щоб була швидка зарядка - година-півтора, залежно від ємності батарей", - повідомив директор "Електропрайду". За його словами, засновником компанії є завод "Елміз", який займається випуском, зокрема, і електрозарядних станцій.