Відповідні тести провели журналісти InsideEVs. Спочатку вони випробували "трійку" в січні при температурі 6 градусів за Цельсієм, а потім – зовсім недавно (в жовтні), коли за вікном було 26 градуси (до слова, така температура вважається ідеальною для електромобілів). Маршрут був один і той самий, він пролягав як в межах міста, так і на шосе (екіпаж рухався від Рима до муніципалітету Форлі (Італія) – це трохи більше 343 км). Сумарно машина проїхала за весь час близько 1050 кілометрів.
Читайте також: Сервісні центри почали видавати "зелені" номери для електромобілів
Експеримент показав, що в ідеальних погодних умовах Tesla Model 3 побила рекорд ефективності – її середнє енергоспоживання склало всього 11,9 кВтг на 100 кілометрів. У той же час в зимових погодних умовах це значення склало вже 14,7 кВтг 100 км. До речі, паспортне енергоспоживання "трійки" становить 14,9 кВтг.
Таким чином, журналісти прийшли до висновку, що взимку запас ходу машини може знижуватися майже на 100 км. На це впливає той факт, що холод негативно впливає на роботу батареї, плюс взимку активно використовувалося додаткове обладнання – обігрівач, фари. Крім того, сприяли більшій витраті і зимові шини.