Ці світлофори будуть встановлюватися на жвавих перехрестях, на які виходять велодоріжки. Зелений сигнал для двоколісного транспорту повинен загорятися на кілька секунд раніше, ніж для машин, що рухаються в тому ж напрямку.
Читайте також: В Києві у журналіста вкрали велосипед, поки він брав інтерв’ю у начальника поліції
Вважається, що за цей час велосипедисти зможуть доїхати до середини перехрестя і повертають наліво, або направо машини їх чітко будуть бачити, щоб безпечно пропустити.
Нинішня версія стандарту також має на увазі, що в разі, якщо велодоріжка примикає до пішохідного переходу, то окремий світлофор для велосипедів встановлюватися не буде, їздцям доведеться спішуватися і перевозити двоколісний транспортний засіб через дорогу разом з пішоходами.
ДП "ДерждорНДІ" до 28 лютого приймає правки, коментарі та побажання щодо нової редакції стандарту про світлофори, тому ймовірно остаточний варіант алгоритму роботи та місць установки нових велосвітлофорів стануть відомі пізніше.