Перевізникам не вигідно везти пальне у центральні та східні області, оскільки його можна з успіхом реалізувати у західних областях маючи набагато менше ризиків.
Читайте також: Закарпатські поліцейські відмовились від хабаря у розмірі 100 євро
“Ми створили механізми та умови, завдяки яким імпорт нафтопродуктів з країн ЄС здійснюється максимально швидко, без штучних перешкод, бюрократії тощо”, - заявив голова Закарпатської обладміністрації Віктор Микита.
Відповідно, перевізникам набагато вигідніше “злити” пальне у закарпатській області, ніж везти його далі, у інші області.
"Усі постачальники працюють в одній команді на єдиний паливний ринок області з однаковими умовами та займають тут сьогодні 40%, що більш ніж у 10 разів перевищує частку до початку активної фази війни. Це головний показник персональної відповідальності кожного нашого підприємця за безпеку в паливно-енергетичному секторі Закарпаття", – заявив Віктор Микита.