Експерти проаналізували кількість пошукових запитів, що пов’язані з 64 марками автомобілів: преміум, середнього та економ-класу.
Читайте також: Найпопулярніший автобренд у світі за пошуковими запитами – Toyota
Безперечним лідером стала марка BMW. Цей німецький виробник автомобілів обігнав конкурентів в 15 країнах, серед яких Великобританія, Німеччина, Австрія, Угорщина і більшість країн Балканського півострова (Сербія, Чорногорія, Македонія та ін.).
Друге місце за популярністю серед інтернет-користувачів займає Mercedes-Benz — найбажаніша марка в 10 країнах нашого рейтингу. Любителів цього бренду можна знайти в Азербайджані, Вірменії, Албанії, Росії, а також в деяких країнах Західної Європи (Португалія, Люксембург, Бельгія).
Автомобілі японської марки Toyota займають третє місце. Серед їх шанувальників такі країни як Польща, Латвія, Литва, Болгарія і Греція.
Відразу за п’єдесталом з рівними результатами виявилися Volkswagen і Tesla. Американська марка електромобілів лідирує в Ірландії, Ліхтенштейні, Норвегії та Швейцарії. У свою чергу німецькі автомобілі Volkswagen припали до смаку українцям, білорусам, іспанцям та італійцям.
Південнокорейські автомобілі Hyundai найчастіше шукають в трьох країнах: Чехія, Словаччина та Ісландія.
Дві французькі марки, Peugeot і Renault, і шведський Volvo замикають наш рейтинг. Любителями Peugeot виявилися данці і французи. Решта учасників знайшли своїх шанувальників в Туреччині (Renault) і Швеції (Volvo).
Рейтинг заснований на порівнянні кількості запитів про 64 марки автомобілів за останні чотири роки в пошуковій системі Google (на основі архівних даних сервісу Google Keyword Planner). Дані для Андорри, Мальти, Монако, Сан-Марино і Ватикану були відсутні.