Американська аналітична фірма Compare the Market оприлюднила результати аналізу популярності пошукових запитів, за якими лідером названо Toyota.
Дізнайтесь також: Toyota обігнала Volkswagen з продажу автомобілів в світі
Незважаючи на очевидні негативні наслідки пандемії коронавірусу, Toyota виявилась найуспішнішою за продажами минулого року.. Втративши свій титул у Volkswagen Group п’ять років тому, у 2020 році японська марка повернула собі звання найпопулярнішго бренда на ринку автомобілів.
Підйом Toyota на цьому не закінчується. Згідно з дослідженням, проведеним компанією Compare the Market, у 2020 році Toyota домінувала у пошукових запитах Google. Цю позицію раніше займала BMW у 2019 році, яка зазнала зменшення обсягу пошуку, під час пандемії.
Зазначимо, що аналіз включає загальний обсяг пошукових запитів у 2018, 2019 та 2020 роках. Загальний обсяг пошуку автомарок у 2020 році становив близько 88 мільйонів.
Згідно з дослідженням, Toyota опинилася на першому місці в 55 країнах, що становить 34,8 відсотка від загальної кількості проаналізованих країн. Це стало значним покращенням, порівняно з результатом 2019 року, коли “Тойоту” шукали лише в 17,7 відсотках проаналізованих країн.
З іншого боку, BMW зазнала величезного падіння з попереднього п’єдесталу – від найпопулярнішого запиту у 118 країнах у 2019 році, до цікавості лише 34 країн у 2020 році – 64%. Проте німецька марка зберігає своє місце, як найбільш популярного в пошуку виробника автомобілів протягом трьох років, на що припадає 38,3 відсотка всіх найпопулярніших пошуків проти 31,3 відсотка у Toyota. Загальний рейтинг популярності має наступний вигляд:
-
Toyota
-
BMW
-
Ford
-
Kia
-
Mercedes-Benz
-
Hyundai
-
Alfa Romeo
-
Volkswagen
-
Honda
-
Peugeot
-
Avtovaz
-
Alpine
-
Volvo
-
Mitsubishi
-
Lexus
-
Nissan
-
Audi
-
Daewoo
-
Renault
-
Fiat
-
Chevrolet
-
Mazda