![Нові індикативні ціни на розмитнення призвели до логістичних проблем - 28 січня 2022 - Auto24](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202201/36380c8ad1296-9a04-46ad-bedc-e630f624079c.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
В порту з судна Yong Shin вивантажили 1432 автомобілі з Кореї. У перші дні лютого очікують ще одне судно, яке доставить 1308 нових та вживаних машин.
Читайте також: В Україні розмитнення автомобілів суттєво здорожчало
Нагадаємо, до приходу Yong Shin на складі знаходилося близько 1200 машин з Кореї. З новою партією склад заповнений практично повністю, а кількість корейських автомобілів перевищує 2500. Якщо за тиждень зі складу не вивезуть близько 1200 автомобілів, то наступне судно вивантажувати нікуди.
Причина – затримки з вивезенням авто зі складу. Вони спричинені новими індикативними цінами на автомобілі, імпортованими з Кореї.
Ціни завищені в середньому на $2 тис. за одне авто. Як результат, зараз порт приймає великі партії автомобілів, замовлених у листопаді-початку грудня, тобто до ухвалення рішення про індикативи. Після введення індикативів кількість відвантажених із Кореї авто зменшилася вдвічі. А у лютому цей показник може зменшитися вже втричі.
Не всі українці можуть дозволити собі нову машину, тому купівля автомобілів з Кореї — привабливий варіант. Проте ситуація з індикативами відлякує клієнтів. Це, у свою чергу, призводить до збитків автотрейдерів та логістичних компаній, які здійснюють постачання машин.
Також затарювання складу веде до затримок у обробці судів, що загрожує судновласникам збитками, а також втратою лінійних суднозаходів.