Останнім часом не тільки автомобілі зростають у ціні, а й збільшується вартість їх легалізації в Україні. Розмір податку зростає через зростання бази оподаткування.

На автомобільному ринку ситуація дуже нестабільна. Ціни зростають, а якість машин гіршає. Перший чинник – це дефіцит нових авто, через нестачу чіпів та напівпровідників. Більшість людей, які раніше купляли лише нові авто, перейшли на вживані.

Читайте також: Спрощене розмитнення "євроблях" обійшлось українцям у 2,9 млрд грн

Раніше можна було без проблем привезти для себе з Європи непоганий автомобіль за прийнятною ціною, але не зараз. Розмитнення автомобілів з Європи та Кореї в Україні подорожчало на 20%. Річ у тому, що такі автомобілі при розмитненні оцінюються за спеціальним каталогом, де вказано середню ціну кожного авто, від якої залежить кінцева сума всіх платежів. Оскільки автомобілі на внутрішніх ринках подорожчали, то і ціни в каталозі також зросли, ось ми і отримуємо ці 20% здорожчання. Про це повідомив журналіст програми “ДжеДаі” Максим Хотіленко.

Виходить, що автомобілі на ринках Європи та Кореї піднялись у ціні, до них ще додалося і підвищене у ціннику розмитнення. Також більшість гарних варіантів, на які раніше європейці навіть і не дивились, продаються за лічені хвилини.

Тому перекупникам доводиться витрачати багато часу, щоб відшукати та придбати безпроблемне авто з невеликим пробігом, а потім привезти в Україну та розмитнити. Саме тому ми й спостерігаємо підняття цін на вживані авто.

Треба зазначити, що навіть ті автомобілі, які куплені в Україні, також піднялися в ціні, адже якщо є попит – завжди буде пропозиція. Автомобілісти, не маючи змоги піти в автосалон і придбати бажаний автомобіль, вимушені купляти вживані авто за завищеною ціною.