Штурвал в нових “Тесла” залишив відкритими багато запитань - чи зручно їм користуватися, наскільки він дуже чутливий до обертання, навіщо виробник замінив підрульові перемикачі сенсорними кнопками і кульками на спицях, а головне - чи законно взагалі його встановлювати на серійні автомобілі?
Читайте також: Ілон Маск: Tesla Roadster вийде на ринок наступного року
Редакція видання Motor1 звернулася з цим питанням безпосередньо до Національного управління безпеки руху на трасах США (NHTSA) і відповідь виявився неоднозначною. “В даний час NHTSA не може визначити, чи відповідає рульове колесо Федеральним стандартам безпеки транспортних засобів. Ми звернемося до автовиробника за додатковою інформацією”, - йдеться в повідомленні відомства.
Tesla випускає автомобілі далеко не перший рік і знайома з бюрократичними процесами, пов'язаними з впровадженням на ринок інноваційних технологій. Логічно припустити, що конструктори компанії передбачили можливі проблеми з владою, а в NHTSA просто не встигли погодити документи між різними відділами. Втім, виробник електромобілів вже мав проблеми з регулятором після презентації пікапа Cybertruck.
До сих пір не ясно як Tesla буде сертифікувати унікальний автомобіль без бамперів, в той час як інші виробники навпаки намагаються позбавити автомобілі від гострих граней, щоб не піддавати ризику пішоходів.
На тлі такої невизначеності зі штурвалом з'явилися чутки, що серійні Tesla Model S і Model X надійдуть у продаж зі звичайною «бубликом», а штурвал був намальований спеціально для презентації.