Модель отримає обтічний кузов, літій-залізо-фосфатну батарею та мінімалістичний салон. Без заряджання седан зможе проїжджати близько 600 кілометрів. Причому "Тойота" обіцяє, що за десять років акумулятор втратить не більше 10 відсотків ємності.
Читайте також: Найкрутіший Toyota Land Cruiser покинули у лісі: що від нього залишилось
Друга модель електричної лінійки bZ (Beyond Zero) розроблена двома СП: BYD Toyota EV Technology Co. та FAW Toyota Motor Co. Седан bZ3 побудований на платформі e-TNGA, орієнтований насамперед на китайський ринок і продаватиметься через дилерську мережу FAW Toyota. Довжина моделі - 4725 міліметрів (на 10 см довше за Corolla), колісна база дорівнює 2880 міліметрів (більше за Camry). Коефіцієнт аеродинамічного опору - 0,218. Дальність ходу без підзарядки – 600 кілометрів за циклом CLTC.
У технічні подробиці Toyota поки що не вдається (але все, що потрібно, є в документах китайського Мінпромторгу). Відомо, що bZ3 першим отримає тягову батарею BYD, у якій матеріалом катода виступає фосфат літію-заліза. Такий акумулятор після 10 років повинен зберігати близько 90 відсотків початкової ємності, хоча насправді все залежатиме від умов експлуатації.
Також для седана заявлено комфортабельний салон на п'ять місць з підігрівом сидінь на обох рядах та архітектурний елемент передньої панелі Digital Island (цифровий острів), що візуально поєднує вертикальний дисплей мультимедіа з центральною консоллю. На екран винесено керування всіма основними функціями – від клімат-контролю та музики до відкривання кришки багажника.
Загалом до лінійки bZ увійдуть сім електромобілів. Відкрив серію кросовер bZ4X , який з цього року продається в Японії, Китаї, США та Європі. Тепер розсекречена зовнішність седана, а разом із ним Toyota показала тизер третьої моделі. Вона зараз знаходиться в розробці. Також сімейство включатиме близький за розмірами до C-HR компактний позашляховик і субкомпакт bZ Small Crossover.