Минуле покоління Peugeot 408 продавалось лише в Китаї та інших країнах третього світу. Новинка буде випускатись і продаватись в Європі.

Новий Peugeot 408 отримав кузов фастбек замість седану. Серед особливостей зовнішності – решітка радіатора забарвлена в колір кузова, що робить більш виразною нову емблемою Peugeot. За ним ховається радар системи безпеки.

Несподіваним рішенням є так званий “перевернутий” задній бампер, що робить зовнішній вигляд новинки більш солідним.

Також цікаво скільки державних та комунальних Peugeot безкоштовно обслужили під час війни

Спереду світлодіодні матричні фари виконані за технологією Peugeot Matrix LED. Ззаду використовується технологія Full LED: світлодіодні ліхтарі традиційно виконані у вигляді трьох “пазурів”.

Конструкція

Новий Peugeot 408 побудований на основі нової генерації платформи EMP2 (Efficient Modular Platform 2), яка дозволяє створювати автомобілі з різними типами силових установок в межах однієї моделі. Для новинки запропоновані як традиційні ДВС-версії, так і електрифіковані модифікації. Наприклад, уже зі старту продажів, для Нового Peugeot 408 будуть доступні дві версії у вигляді гібрида (Plug-In Hybrid, з можливістю зарядки від розетки).

Новий Peugeot 408 має довгу колісну базу 2,787 м, що забезпечує достатньо комфортний простір для задніх пасажирів. Загальна довжина новинки становить 4,69 м, а ширина – 1,859 м із складеними дзеркалами.

Об'єм багажного відсіку в стандартному варіанті становить 536 літрів. При складанні заднього дивана, об'єм багажного відсіку збільшується до максимального значення в 1 611 літри.
Новий Peugeot 408 пропонується з колісними дисками розмірністю від 17 до 20 дюймів. А також з висококласними шинами, які сприяють підвищенню ефективності в їзді, зниження опору коченню, поліпшенню зчеплення з дорогою.

Силові агрегати

Peugeot 408 матиме відразу два Plug-in гібрида:

  • PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 180 к.с. (132 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, запас ходу на електротязі до 59 км (згідно WLTP, в процесі уточнення);
  • PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 – привід на передні колеса, комбінація двигуна PureTech потужністю 150 к.с. (110 кВт) і електродвигуна потужністю 81 кВт, використання трансмісії e-EAT8, запас ходу на електротязі до 60 км (згідно WLTP, в процесі уточнення).

Обидві версії гібридів оснащені літій-іонною батареєю ємністю 12,4 кВт·год і потужністю 102 кВт. Доступні два типи бортових зарядних пристроїв: стандартний однофазний зарядний пристрій на 3,7 кВт і додатковий однофазний зарядний пристрій на 7,4 кВт.

Також доступний двигун внутрішнього згоряння: 1,2-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун PureTech потужністю 130 к.с. Всі двигуни нового 408 оснащені 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Для даної моделі відсутня версія з дизельним двигуном, але запланований вихід повністю електричної версії.

Системи допомоги водієві

На борту нового Peugeot 408 широкий спектр систем допомоги водієві останнього покоління, які отримують інформацію, зібрану 6 камерами та 9 радарами.

Одним з кращих прикладів подібного є пакет Drive Assist 2.0 (буде доступний трохи згодом), який робить ще один крок до автономного водіння. Даний пакет включає в себе адаптивний круїз-контроль, систему утримання в смузі руху, а також дві нові функції:

  • напівавтоматичне перестроювання по смугах – система передбачає, що водій обжене автомобіль попереду і потім допоможе йому повернутися в свій ряд, працює на швидкості від 70 км/год до 180 км/год;
  • підтримання рекомендованої швидкості – система пропонує водієві підлаштувати свою швидкість руху (прискориться або сповільниться) відповідно до знаків швидкісних лімітів.

Мультимедіа i-Connect

Нова інформаційно-розважальна мультимедійна система Peugeot i-Connect об'єднує найкраще з двох світів - світу автомобілів та світу смартфонів. Вона може зберігати до восьми профілів користувачів.

Функція інтеграції смартфонів і відображення їх інформації тепер бездротова. Крім того, за допомогою технології Bluetooth можна одночасно підключити два телефони.

Центральний 10-дюймовий сенсорний HD-дисплей простий в налаштуванні, пропонує багатовіконний режим і підтримку «віджетів» або ярликів.

Команда “OK, Peugeot” підключає функцію голосового управління. Причому фрази можна вимовляти природним чином, ніби це діалог з людиною. Голосові команди дають можливість управляти запитами і різними функціями інформаційно-розважальної системи.

Вихід на ринок

Новий Peugeot 408 вийде на європейський ринок на початку 2023 року. Peugeot 408 – це автомобіль із глобальними амбіціями, який спочатку буде вироблятися в Мюлузі, Франція, для європейського ринку, а потім вийде на китайський ринок та почне локальне виробництво на заводі в Ченду в Китаї.