Від європейського ID.Buzz новинка відзначиться трьома рядами сидінь та силовою установкою, яка, за чутками, стане двомоторною, як на майбутньому iD.Buzz GTX. Інші подробиці стануть відомими після прем'єри, запланованої на 2 червня.
Читайте також: Volkswagen офіційно оголосив про продаж свого російського бізнесу
Перший в історії Volkswagen Bus Day стане майданчиком для прем'єри нового iD.Buzz LWB. Абревіатура навряд чи стає офіційною, але вона повною мірою передає суть: у такого мінівена буде збільшена колісна база, а заразом і третій ряд сидінь. Електрокар найближчим часом вийде на північноамериканський ринок, але технічні деталі стануть відомі лише 2 червня.
Не виключено, що трирядний iD.Buzz отримає більш містку тягову батарею, а також електромотор APP550, який дебютував на літфбеку ID.7 і налаштований на віддачу 286 кінських сил і 550 Нм крутного моменту. Крім того, ходили чутки, що мінівену дістанеться двомоторний повний привід, раніше заявлений у тому числі для ID.Buzz GTX (340 к.с.)
З двома моторами ID.Buzz міг би стати найкращою реінкарнацією Renndienst – сервісних фургончиків на базі T1 і T2, які Porsche використовувала на Mille Miglia, Marathon de la Route, Targa Florio та 24 Hours of Le Mans. Зараз у ролі сучасних Renndienst виступає ID. Buzz 1st Max з 204-сильним електромотором та батареєю ємністю 77 кіловат-годин. Машини планують використовувати у ролі шатлів, для рекламних цілей та у святкових заходах, адже у Porsche цьогоріч 75-та річниця.