Polestar показав конкурента Tesla Model X

Новинка має двигун потужністю 517 сил, прискорюється до першої сотні за до 4,7 секунди та має запас ходу понад 600 кілометрів.
Polestar показав конкурента Tesla Model X
logo13 жовтня 2022, 16:10
logo0
logo0 хв

Компанія Polestar представила свою третю за рахунком модель, електрокросовер Polestar 3 (після гібридного купе 1 та електрофастбеку 2). За характеристиками та ціною – це прямий конкурент Tesla Model X та BMW iX. Його виробництво стартує вже наступного року.

Читайте також: Polestar 2 отримав додаткові 68 сил потужності "з повітря"

Polestar 3 – машина велика. Колісна база – 2985 мм (при загальній довжині 4900 мм), що на 20 мм більше міжосьової відстані тієї ж Model X. Платформа у електромобіля повністю нова, на ній також базуватиметься незабаром наступник Volvo XC90.

Рівень технологічності – максимальний. Polestar 3 став першою моделлю бренду з комп'ютером NVIDIA DRIVE для систем допомоги водієві, яка є просунутою функцією напівавтономного водіння Pilot Assist. Водночас наступного року автопілот стане ще більш досконалим: для моделі опційно буде доступний пакет Pilot Pack, який включатиме систему LiDAR, додатковий блок керування NVIDIA, три камери та чотири ультразвукові датчики: вони забезпечать більш повне і точне сканування того, що відбувається навколо автомобіля. А ще новинка отримала 14,5-дюймовий центральний монітор мультимедіа, розроблений разом з Google. Інформаційно-розважальний комплекс працює на процесорі Snapdragon.

Силова установка Polestar 3 – два двигуни загальною потужністю 489 к.с. і крутним моментом 840 Нм. Однак це не межа: опціональний пакет Power Pack збільшує віддачу до 517 сил та 910 Нм, за рахунок чого розгін до 100 скорочується до 4,7 секунд. В «стоці» він становить рівно 5 секунд.

А ось що справді сильно дивує, то це розмір батареї. Вона тут аж на 111 квт*год! Так що вказаний вище запас ходу у 610 км – це не умовна маркетингова цифра, а значення, максимально близьке до реального (цикл WLTP).

У Polestar підкреслюють, що блок акумуляторів – літій-іонний, він поміщений у захисний алюмінієвий корпус зі сталевими підсилювачами, має рідинне охолодження та додатково забезпечений тепловим насосом для мінімізування втрат енергії у холодну пору. Максимальна потужність, з якої можна зарядити батарею, – 250 кВт (показник гідний, але не рекордний: є вже пул моделей, які вільно приймають заряд у 350 кВт).

Всі автомобілі першого року випуску отримають в базі пакети Plus Pack та Pilot Pack, що включають аудіосистему Bowers & Wilkins з 25 динаміками, доводчики дверей, проекційний дисплей та згаданий автопілот. Стандартно для моделі пропонується панорамний дах, а за доплату будуть доступні пневматична підвіска та активні амортизатори. Колеса можуть бути 21- або 22-дюймовими.

Першу партію Polestar 3 випустять на заводі Volvo у Ченду, Китай. До кінця 2023 року машини доставлять покупцям із Китаю, Америки та Європи. У 2024 році електрокрос почнуть випускати на підприємстві того ж Вольво, але вже у Південній Кароліні, США.

В Європі стартова ціна Polestar 3 становитиме 89 900 євро. А ось на американському ринку трохи менше – 83 900 доларів.