Половина власників електромобілів планують замінити їх на традиційні авто

Інтригуюче дослідження показує, що багато власників електромобілів не куплять електричку наступного разу. Близько половини покупців електромобілів планують ICE як наступний автомобіль
Половину електромобілів планують замінити на традиційні авто - Auto24

Половину електромобілів планують замінити на традиційні авто

logo19 жовтня 2023, 10:11
logo0
logo0 хв

Дослідження S&P Global Mobility показує, що до липня цього року рівень лояльності до типу палива серед домогосподарств, які використовують електромобілі, становив 52,1%. Хоча декому це може здатися тверезою новиною, у дослідженні зазначається, що його дані означають, що приблизно половина електромобілів буде замінена автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння.

Читайте також: Середня ціна електромобілів падає на 15 000 доларів щорічно

Дослідження показало, що 63,2% власників електромобіля Nissan придбають інший електромобіль як наступний. Це поставило японського автовиробника трохи попереду Chevrolet, який набрав показник лояльності 60,6%. Розглядаючи окремі моделі, S&P Global Mobility виявив, що 37,3% домогосподарств Ford Mustang Mach-E купили електромобіль як наступний автомобіль, тоді як 45,8% вибрали щось із традиційним двигуном.

Дані також показують, що 60,7% власників Chevrolet Bolt сідають у інший електромобіль як наступний автомобіль, і вони зазвичай не обирають позашляховик або вантажівку Chevrolet. Рівень лояльності до електромобілів серед покупців розкішних автомобілів значно підскочив за останні три роки, наближаючись, а іноді навіть перевищуючи позначку в 60%.

Наприклад, 56,6% покупців електромобілів Mercedes-Benz купуватимуть інший електромобіль як свій наступний автомобіль, що є значним зростанням порівняно з 24,3% у другому кварталі 2020 року. Коефіцієнт лояльності до електромобілів у Jaguar також підскочив з 25% до 56,5%, тоді як Audi зріс з 25,5% до 50,1%, Porsche зросла з 23,3% до 36,8%, а лідер ринку Tesla збільшився з 51,8% до 76,7%. Цікаво, що лояльність власників електромобілів BMW знизилася з 46,6% до 45,9%.

«Виробники комплектного обладнання витрачають величезні суми грошей на розробку електромобілів», — сказав Том Ліббі, заступник директора відділу рішень для лояльності та галузевого аналізу S&P Global Mobility. «Тож останнє, чого вони хочуть, це щоб власник електромобіля повернувся до ДВС».