Tesla Model Y
Відповідно до останнього звіту Kelley Blue Book, нові електромобілі, що продаються в Сполучених Штатах, стали дешевшими за останні 12 місяців, а середня ціна транзакції (ATP) нового електромобіля у вересні впала більш ніж на 22 відсотки порівняно з тим самим періодом.
Читайте також: Tesla пропонує обклеювати машини плівкою за $7500-$8000
Tesla відіграла важливу роль у зниженні цін на нові електромобілі завдяки своїй агресивній стратегії, яка призвела до багаторазового скорочення рекомендованої роздрібної ціни за останній рік, у поєднанні з тим фактом, що автомобілі під брендом Tesla домінують на ринку електромобілів в Америці.
У результаті середня ціна транзакції нового електромобіля в США минулого місяця склала 50 683 долари США, що нижче порівняно з торішнім показником ATP у 65 295 доларів США. Порівняно з серпнем електромобілі стали доступнішими в середньому на $1529.
У той же час доступність електромобілів, виміряна кількістю днів очікування, залишалася значно вищою за середній показник по галузі на початку жовтня – 97 днів, порівняно з транспортними засобами з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), які мали від 52 до 58 днів на постачання в минулому році.
«Продажі електромобілів у США продовжують зростати, частково завдяки великій пропозиції та більшому вибору», — сказала Стефані Вальдес-Стріті, директор Industry Insights Cox Automotive. «Під час останньої перевірки у нас було 15 нових моделей електромобілів для продажу, які не були доступні роком раніше. Кращий вибір і більше варіантів допомагають знизити ціни та збільшити продажі».
Загалом, дивлячись на весь автомобільний ландшафт, середня ціна транзакції нового автомобіля в США минулого місяця знизилася на 0,7 відсотка порівняно з попереднім роком і досягла 47 899 доларів США.