BMW 6 серії, що випускався з 1976 по 1989 роки, був великим туристичним купе з довгим загостреним носом і чітким стилем, в результаті чого автомобіль був красивим і бажаним. Після доробки польським тюнінговим ательє салон BMW 6 серії став дуже розкішним.

Польський тюнер Carlex Design взявся за проект надання цьому прекрасному BMW розкішного салону, набагато кращого, ніж те, що міг запропонувати виробник із заводу в той час. Carlex будує сім таких автомобілів.

Читайте також: В Харкові продають унікальний гібрид "Волги" та BMW E34

Перший готовий екземпляр (див. галерею нижче) — це 635 CSi 1986 року з чорнильно-чорним кузовом і набором багатоспицевих коліс. Carlex не змінює різкий зовнішній стиль класичного купе. Єдине, що варто відзначити, — це значки та емблеми компанії, прикріплені зовні.

Єдиною механічною зміною є перероблена підвіска. Carlex не надає подробиць про зміни, але каже, що налаштування спортивні, але м’які. У Європі 635 CSi '86 мав 3,5-літровий рядний шестициліндровий двигун потужністю 215 кінських сил або 182 к.с. для версії з каталітичним нейтралізатором. Цей має чотириступінчасту автоматичну коробку передач.

Нова зимова шина Continental WinterContact TS 870 має покращене зчеплення на снігу, під час вологої погоди та відмінну керованість на сухих дорогах. Окрім того, ця модель у порівнянні з попередником забезпечує на 10% більший пробіг та двовідсоткове зниження опору коченню.

Рекламна інформація

Салон - це місце, де Carlex зосереджується найбільше. Компанія використовує процес патинування коричневої шкіри, що надає оббивці глибокого вигляду природно зістареної шкіри. Матеріал покриває частини сидінь, центральної консолі, панелі приладів, дверних панелей і задніх крісел.

Патинована шкіра навіть з’являється на циферблатах приладів. Carlex виготовляє цифри та голки з полірованої вручну сталі. Для сидінь використовуються оригінальні рами, але Carlex використовує більш тверду та компактнішу піну для подушок. У компанії стверджують, що крісла більш ергономічні, ніж фабричні деталі.

Carlex використовує радіо Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB, яке виглядає як класична стереосистема з касетним програвачем, але насправді має підключення USB під кришкою. Він також підтримує Bluetooth. Пристрій зберігає центральну панель, схожу на автомобіль з 1980-х, пропонуючи сучасні зручності.

Щоб закінчити кожну з цих оновлених моделей серії 6, потрібно 1200 годин роботи. Багато часу йде на патинування шкіри. Для порівняння Carlex каже, що одна зі звичайних збірок займає близько 340 годин.