Рекламний відеоролик кросовера Citroën C4 почали транслювати у Єгипті на початку цього місяця. У головній ролі знявся співак Амр Діаб. За сюжетом, він є власником і водієм C4 і саме через його очі глядачі можуть відчути багато функцій французького автомобіля, включаючи передню камеру на дзеркалі заднього виду.
Саме через камеру рекламний ролик створив неприємності для Citroën. У відео Діаб використовує інтегровану у дзеркало камеру, щоб зробити фото незнайомої жінки без її дозволу. Це дуже не сподобалось місцевим глядачам.
Дивіться також: Автомобільний клуб Франції, заснований 126 років тому, досі не приймає жінок
Діаб зображений за кермом C4, який їде містом, коли ледь не наїжджає на жінку на переході. Зачарований її красою, чоловік використовує камеру в дзеркалі заднього огляду, щоб зробити її фото, а пізніше показаний вже на побаченні з нею. На думку незліченної кількості глядачів і громадських діячів, той факт, що чоловік зробив фотографію без дозволу і, можливо, використав фото, щоб вистежити її та запросити на побачення, є не що інше, як сексуальні домагання. І ця реклама нормалізує таку поведінку.
Відео потрапило під обстріл у соцмережах, де його позначали описують як “несмак” та “моторошне”. На тлі руху #MeToo у соцмережах (засудження сексуального насильства та домагань) французькому автовиробнику не залишилося нічого іншого, окрім як зняти рекламу та вибачитися за неї.
“Citroën піклується про всі спільноти в країнах, де ми працюємо, і ми не терпимо будь-яких форм переслідувань”, – заявив автовиробник. “Ми глибоко шкодуємо та розуміємо негативну інтерпретацію цієї частини відео. Разом із нашим бізнес-партнером у Єгипті ми прийняли рішення вилучити цю рекламу з усіх каналів Citroën, і ми приносимо наші щирі вибачення всім ображеним цим фільмом спільнотам”.
Хоча ролик було видалено з усіх інформаційних каналів Citroën, його все ще можна переглянути на сторінці Діаба у Твіттер.