Британський виробник розкішних автомобілів та двигунів для усього, що має рухатись, пропонує замінювати стандартні дизельні двигуни кар’єрних вантажівок комбінацією з електромотора з акумуляторами та дизельного двигуна. І випускати нові машини з такими гібридними агрегатами.
Дізнайтесь також: Rolls-Royce створив двигун потужністю 87 000 кінських сил
Важка кар’єрна техніка, що працює на дизелі, вносить чималу частку в забруднення атмосфери. І хоч вона не так помітна, як легковий транспорт, зі шкідливими викидами також треба щось робити. Одним із можливих рішень є ідея з електрифікацією від Rolls-Royce.
Завдяки рекуперації гальмівної енергії на спуску в кар’єр, вантажівки заряджатимуть свої акумулятори. На підйомі працюватиме за підтримки системи mtu Energy Pack. Оскільки система використовує двигун меншого робочого об’єму, викиди CO2 значно зменшуються.
Випробування проводилися на вантажних автомобілях з двигуном 16V 2000 потужністю 1163 кВт, замість двигуна 16V 4000 потужністю 1865 кВт. Використання акумуляторної системи mtu Energy Pack дозволило новим вантажівкам знизити викиди CO2 на 30%, а модернізованим – на 22%, при тому що показники продуктивності залишились на початковому рівні.
Ці інноваційні концепції, а також інші розробки, такі як двигуни на водневих паливних елементах, будуть представлені на MINExpo 2021. Гібридна гірнича вантажівка Rolls-Royce буде випускатися у партнерстві з клієнтами.
Фото: концепт гібридної силової установки для кар’єрних самоскидів / Autoevolution