Міністр внутрішніх справ зазначив, що Євген Мойсеєнко – людина, яка має достатньо досвіду організації цифрових сервісів для громадян, що і є найбільшою перевагою у роботі ГСЦ МВС.
Читайте також: В Україні за 10 місяців аварійність зросла на 13,9%
"Головний сервісний центр МВС – структура, яка має швидко та якісно надавати послуги громадянам. Один із рушіїв до цього – діджиталізація. За останні роки багато чого зроблено – від папірців перейшли до цифрового формату. В Дії сьогодні є водійські посвідчення, свідоцтво про реєстрацію ТЗ, можливість отримати послуги поштою. Одне з основних завдань – продовження розпочатого з акцентом на цифровізацію. Саме вона сприяє тому, щоб максимально відійти від безпосередньої комунікації з громадянином та зменшити ті тенденції, які ми називаємо найбільшим "злом"", - зазначив Денис Монастирський.
"Питання продажу водійських посвідчень мають зникнути взагалі. Якщо наразі ми щодня реєструємо близько 400 ДТП, виникає питання - чому і як особа, яка скоїла ДТП, отримала водійське посвідчення? Тому основний рубікон – прозорість! Громадяни мають чітко відчути зміни, які відбудуться в цій сфері", - наголосив міністр.