Чи варто купувати Volkswagen Passat B5 "на бляхах"

Репутація надійного німецького автомобіля закріпилася за брендом Volkswagen зокрема і завдяки моделі Passat B5. Але ж надійний - не означає вічний. Багато з ввезених в Україну B5 вже виробили свій ресурс або перебувають на межі.Чи варто купувати Volkswagen Passat B5 "на бляхах".
Volkswagen Passat B5: стоит ли покупать бу Фольксваген

ФОТО: motoimg.com|

Volkswagen Passat B5 "на бляхах"

logo15 лютого 2018, 14:32
logo0
logo0 хв

Volkswagen Passat B5 випускали з 1997 до 2005 року. Модель була успішною і довго протрималася на конвеєрі, переживши лише один рестайлінг у 2000 році. Зараз це - один із найпопулярніших в Україні автомобілів на єврореєстрації.

Фари, решітка радіатора та повторювачі поворотів на дзеркалах - головні зовнішні відмінності рестайлінгової версії

Найбільшою популярністю користуються версії з дизельним двигуном об'ємом 1.9 л. Їхня вартість коливається від 1 500 до 3 500 доларів. За такі ж автомобілі на українській реєстрації просять 5 000 - 8 000 доларів.

Volkswagen Passat B5 – один із творців легендарної надійності марки

Кузов Volkswagen Passat B5. Одним із вагомих плюсів Фольксвагена Пасат Б5 є стійкий до корозії кузов. Незважаючи на поважний вік деяких екземплярів, іржу можна знайти лише у сильно запущених автомобілів і машин, неякісно відновлених після ДТП. Але варто врахувати, що першим Passat B5 минулого року виповнилося 20 років. Відповідно, ймовірність їхньої участі в аваріях дуже висока.

Дизельні двигуни володіють чудовими споживчими якостями - вони економічні та досить довговічні.

Двигун Volkswagen Passat B5. Моторна гамма Passat B5 доволі велика, але найбільшою популярністю в Європі, а тепер відповідно і в Україні, користуються дві версії з дизельними моторами, об'ємом 1.9 л. Загалом обидва двигуни досить надійні. Після 200 - 250 тисяч кілометрів пробігу дають текти передавальний сальник колінвалу та сальник розподільчого валу. Міняти їх бажано в комплекті з ременем ГРМ. Ціна такої операції разом із запчастинами - 250 - 300 доларів. Ціна зумовлена тим, що для доступу до приводу ГРМ потрібно демонтувати “морду” - бампер і всі радіатори.

Для заміни ременя ГРМ потрібно демонтувати бампер, фари і всі радіатори

Принципова різниця між двома дизельними моторами 1.9 л. полягала в паливній системі. Один з них обладнаний насос-форсунками і він дуже вимогливий до якості палива. Солярка сумнівного походження може досить швидко вивести з ладу деталі паливної апаратури. Ціна однієї нової неоригінальної насос-форсунки - 800 - 1000 доларів, а їх на двигуні чотири штуки.

Насос-форсунка – досить складний і дорогий вузол

Мотор зі стандартною паливною системою менш вимогливий до якості пального і більш привабливий у плані утримання. Ресурс ПНВТ, як і у більшості автомобілів, досягає півмільйона кілометрів, його реставрація коштує 600-800 доларів. Ресурс турбіни - 150-250 тисяч кілометрів. Новий неоригінальний турбонагнітач виробництва компанії Garrett обійдеться доларів у 600-700 доларів. Реставрація із заміною картриджа обійдеться дешевше - 300-400 доларів, а ось ставити турбіну з розбирання небажано - найімовірніше, її ресурс уже вироблено.

Реставрація звичайного ПНВТ буде потрібна після 300-500 тис. км.

Коробка передач Volkswagen Passat B5.

Реставрація звичайного ПНВТ знадобиться після 300-500 тис. км. Механічні коробки передач надійні, довговічні і практично ніколи не доставляють проблем. Ресурс зчеплення - 100-150 тис. км. ціна комплекту зчеплення із заміною - близько 100-150 доларів.

Іноді, якщо вчасно не помітити порваний пильовик, виходять з ладу ШРКШ вартістю 30-60 доларів. Двомасовий маховик служить 200-250 тисяч кілометрів і коштує 700-900 доларів.

Ресурс демпферного маховика - 200-250 тис км. Ціна: 700-900 доларів

Старі 4-діапазонні автомати теж славляться довговічністю, а ось їхні більш просунуті 5-діапазонні брати вже люблять покапризувати. Різкі старти, пропущене сервісне обслуговування або тривале пробуксовування дуже швидко виводять їх з ладу. Крім того, деякі датчики АКП розташовані зовні. Їх проводка і роз'єми схильні до окислення, що теж призводить до несправностей 5-діапазонної АКП.

П'ятидіапазонні автомати дуже вимогливі в плані обслуговування.

Читайте також: Огляд вживаної BMW 3-series в кузові E46: краще остерігатися

Підвіска Фольксваген Пассат Б5. Передня підвіска у Volkswagen Passat B5 доволі складна - чотирьохважільна. Міняти важелі, що виходять з ладу, безглуздо, набагато простіше кожні 50-80 тисяч встановлювати новий комплект із чотирьох важелів, пари рульових наконечників і тяг стабілізатора. Ціна такої операції разом із запчастинами - 200 - 350 доларів. Пружини та амортизатори служать по 200 - 300 тисяч Заміна всіх чотирьох пружин і амортизаторів на неоригінальні обійдеться в 300 - 400 доларів.

Передню підвіску краще міняти комплектом

Електрика Volkswagen Passat B5. Передню підвіску краще міняти комплектом Справжній бич Фольксвагена Пасат Б5 - електрика та електроніка. Багато блоків управління розташовані під підлогою, в ногах водія і переднього пасажира. Згодом їхня герметичність порушується і волога, що потрапляє в проводку і на мікросхеми, призводить їх до непридатності. Усунення подібних несправностей вимагає від виконавця високої кваліфікації, займає багато часу і коштів.

Загалом Volkswagen Passat B5 прекрасно відображає німецький підхід до автомобілебудування. Цей автомобіль не завдає серйозних клопотів під час пробігу до 250-300 тис. км. Але після досягнення цих показників починає вимагати серйозних фінансових вливань, що робить його експлуатацію доволі дорогою і не завжди виправданою. Прагматичні європейці в цій ситуації приймають правильне рішення - позбуваються автомобіля. Природно, те, чого успішно позбулися в Європі, привозять до нас... “на бляхах”.

Читайте також: Як перевіряти двигун при купівлі б/в авто