Tesla почала розміщувати рекламу в Facebook та Instagram

Tesla планує розширити свою аудиторію покупців і для цього вдається до використання соцмереж популярних серед більш консервативних людей старшого покоління.
Tesla рекламується  в Facebook та Instagram - Auto24

Tesla Model Y - найпопулярніший автомобіль у світі

logo28 березня, 12:00
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

Засновник Tesla Ілон Маск тривалий час категорично виступав проти ідеї традиційної реклами. Його антирекламна позиція заощадила компанії мільярди доларів, і протягом більшої частини останнього десятиліття відмінно себе зарекомендувала.

Читайте також: Tesla випустила свій "Молот Тора": він безцінний, тож отримати його зможуть лише достойні

Замість того, щоб платити за рекламу, довгий час Tesla покладалась на харизму Маска, його прихильників і власників Tesla для просування своїх авто. Проте, схоже, до цього приєднається ще й традиційна реклама у «старих» соцмережах.

Це здається цілком логічним кроком, адже користувачі сучасних просунутих соцмереж здебільшого є обізнаними і в сучасних технологіях. Натомість користувачі Facebook більш консервативні і розширення аудиторії покупців Tesla за рахунок людей старшого покоління може мати комерційний успіх.

Отже, компанія повернулася до Facebook після того, як видалила свою офіційну сторінку на платформі на піку скандалу з Cambridge Analytica у 2018 році. Окрім того, американський автовиробник почав розміщувати платну рекламу в соціальних мережах. Схоже, що і Маск, і Tesla повинні тепер переконатися, що їм потрібно почати інвестувати в рекламу, якщо вони хочуть продовжувати збільшувати продажі.

Facebook – не єдина соціальна мережа, що належить Meta, в якій Tesla зараз розміщує рекламу. Раніше цього тижня Tesla запустила кампанію в Instagram. Короткий ролик рекламує кросовер Model Y, у якому робиться акцент на мінімальній рекомендованій роздрібній ціні на машину від 36 490 доларів. Раніше Tesla також закуповувала рекламу своїх авто в TikTok і на YouTube.

Перехід Tesla до традиційної реклами збігається з падінням попиту на електромобілі, що негативно вплинуло на продажі компанії та її конкурентів. Цей спад призвів до різкого падіння ціни акцій Tesla з понад 240 доларів на початку року до приблизно 180 доларів.