За інсайдерською інформацією, спорткар отримає турбомотор об'ємом 1,0 літра потужністю близько 120 кінських сил і буде відносно доступним. Розробкою силового агрегату займеться Suzuki, Toyota зі свого боку поділиться напрацюваннями, реалізованими в Yaris поточного покоління, а ще одному учаснику проекту Daihatsu можуть доручити дизайн.
Читайте також: Toyota випустила модель Agya за $9500
Best Car Web публікує неофіційний рендер майбутнього спорткара: за основу художник явно взяв концепт Toyota Sports EV, який дебютував у грудні 2021 року. При цьому саме видання згадує також Daihatsu Copen та Toyota S-FR 2015, в яких дизайнери Daihatsu можуть черпати натхнення.
Дводверка буде середньомоторною, коробки передач – шестиступінчаста "механіка" або автомат, а привід задній. Салон буде розрахований на двох осіб, а споряджена маса автомобіля складе близько однієї тонни (приблизно як базова Mazda MX-5 з 1,5-літровим двигуном). При цьому майбутній спорткар перевершить Miata за габаритами: у довжину він досягатиме 4,2 метра, а колісна база становитиме 2,55 метра.
Названа і попередня ціна: трохи менше 30 тисяч доларів.