Мова йде про Subaru Impreza 22B STi 1998 року – дорожню версію ралійного боліду дев’яностих. Щоправда, у виробництво авто піде під назвою Prodrive P25, а виробляти його буде британська компанія Prodrive.
Читайте також: Subaru пожертвувала мільйон євро для України
Рестомод Prodrive P25 виглядає майже так само, як оригінальне купе Subaru Impreza 22B STi. Щоправда, багато зовнішніх кузовних панелі замінено на вуглепластикові, а технічна начинка повністю нова. Повноцінна прем’єра Prodrive P25 відбудеться 23 червня у рамках Фестивалю швидкості в Гудвуді (Великобританія), але вже зараз можна поглянути на перші офіційні фотографії рестомоду та ознайомитись з його ключовими характеристиками.
Зовні Prodrive P25 ледве відрізнимо від купе Subaru Impreza 22B STi зразка 1998 року (таких було зроблено всього 424 екземпляри). У оригінала число 22 в позначенні вказувало на 2,2-літровий 4-циліндровий надувний опозитник потужністю 280 к.с. У рестомоду потужність буде значно більшою.
За основу рестомоду Prodrive P25 братимуться не дорогі екземпляри Impreza 22B STi, а більш масові купе покоління GC8, які не шкода пустити на розпил. Від донора, по суті, залишається тільки несучий кістяк кузова, а дах, крила, капот, кришка багажника, пороги, бампери та корпуси дзеркал виготовлені наново з вуглепластику.
Завдяки вуглепластику та установці літій-іонного акумулятора замість свинцево-кислотного спорткар «схуд» більш ніж на пів центнера: споряджена маса – менше 1200 кг. Двигун рестомоду виготовлений на сучасному 2,5-літровому блоці Subaru: встановлені нові гільзи, поршні, шатуни, механізм газорозподілу, високопродуктивний турбокомпресор Garrett з інтеркулером, випускна система Akrapovic з нержавіючої сталі та титану. Заявлена віддача – понад 400 к.с. та 600 Нм. Коробка передач — 6-ступінчаста, з підрульовими пелюстками перемикання передач, заявлена швидкість перемикань — 80 мс.
Крім того, у розпорядженні водія є гідравлічне ручне гальмо з високим важелем у ралійному стилі, що розмикає при спрацьовуванні міжосьовий диференціал. Міжколісні диференціали — самоблоковані. До 100 км/год Prodrive P25 розганяється за 3,5 с.
Перші екземпляри Prodrive P25 будуть відвантажені клієнтам до кінця поточного року, ціна рестомоду – від 563 тисяч доларів.