У квітні в Україні може виникнути дефіцит пального

Ситуація з постачанням пального в Україну дуже складна. Через це посівна компанія опинилась під загрозою.
У квітні в Україні може виникнути дефіцит пального - 30 березня 2022 - Auto24
logo30 березня 2022, 10:00
logo0
logo0 хв

Керівник мережі АЗС "Prime group" Дмитро Льоушкін оцінив запаси пального в Україні, враховуючи початок посівних робіт.

Читайте також: Преміальне пальне подешевшало майже на всіх АЗС

"Якщо коротко, то ситуація складна, від слова капець... Залишки на нафтобазах успішно “з'їдені” за останні пару тижнів. Ринок ожив і аграрії пожвавилися, почали атакувати АЗС, бо на них зараз ресурс дешевше, ніж на нафтобазах", - написав він у Facebook.

Експерт зазначив, що оптова ціна – 40 гривень за літр "європейського" дизеля, бензин марки "Євро-3" на гривню-дві дешевше. На АЗС ціна – 37,05 грн за літр – це верхня планка, що дозволено державним регулюванням. Тому всі активно переходять на так звані преміальні сорти пального.

"По суті це те ж саме пальне, але на нього не поширюється держрегулювання. Ось така лазівка. Без цієї лазівки всі АЗС засяють нулями, без варіантів", - вважає Льоушкін.

Він розповів, що "аграрії атакують АЗС, а там, де ліміт по 20 літрів в одну особу, там шикуються черги бабусь з каністрами від найближчого колгоспу, до тих пір, поки не висушать заправку".

Експерт зазначив, що через війну поставки пального морем заблоковані, також не надходить пальне з Білорусі і РФ, які давали левову частку ринку. Залишилися тільки поставки з Європи, де немає зайвого ресурсу і вкрай складна логістика.

"Висновок поки такий: нас чекає дефіцит ресурсу у квітні, і я не впевнений, що вдасться не зірвати посівну. Є, звичайно, хитрі рішення, але на них потрібна добра воля уряду. Наприклад, перекачувати цистерни прямо на кордоні або спростити правила перевезень бензовозами", - написав Льоушкін.