З початком осені столиця Франції ввела новий швидкісний ліміт практично на всіх своїх вулицях, змусивши автомобілістів пересуватися не швидше 30 км / год. Заборона викликала резонанс в суспільстві, оскільки одні парижани хвалили нововведення за безпеку і зниження шуму, а інші нарікали на маленьку швидкість пересування.
Читайте також: В Парижі обмежили швидкість автомобілів до 30 кілометрів на годину
Ситуацією скористався магазин спортивних аксесуарів Distance, який вирішив запустити рекламну кампанію про любителів швидкості під назвою Outlaw Runners / "Бігуни-злочинці". В рамках даного проекту любителі бігу виходили на пробіжки і намагалися видати свій максимум навпроти камер автоматичної фіксації порушень ПДР.
Для підготовленого легкоатлета завдання "вибігти" з 30 км / год, порушивши тим самим правила, не є великою проблемою (наприклад, Усейн Болт на фініші стометрівки долає швидкість 44 км / год), так що порушників в результаті набралося більше, ніж достатньо.
Потім представники Distance роздруковували стоп-кадри "порушників" і розміщували їх в соцмережах, а також розвішували їх на вулицях в рамках своєї партизанської рекламної кампанії Outlaw Runners. В результаті бренд одночасно поліпшив власну впізнаваність і привернув додаткову увагу суспільства до неоднозначної ситуації з радикальним обмеженням швидкості руху на дорогах.