Українці стали рідше скаржитися на страхові компанії

Скарг стало менше, але, можливо це пов’язано зі спадом ділової активності на початку карантинних обмежень.
Українці стали рідше скаржитися на страхові компанії
logo25 серпня 2020, 17:47
logo0
logo0 хв

У другому кварталі в Моторно-транспортне (страхове) бюро України надійшло 376 скарг від постраждалих і страхувальників на дії страхових компаній в сфері автоцивілки, що на 54 скарги (на 12,6%) менше, ніж в першому кварталі.

Читайте також: Хто з українських страхових компаній робить найбільші виплати

У порівнянні з аналогічним періодом 2019 роки кількість скарг у другому кварталі 2020 зменшилася на 73 (або на 16,3%).

Найвищий рівень скарг зафіксовано на страхові компанії АСКА (15,1%) і Омега (11,9%). Жодної скарги не надходило на роботу дванадцяти страховиків: Граве Україна, Оранта-Січ, Інтер-Поліс, СО Гарантія, Глобал Гарант, Ван Клік, Казна, СГ Оберіг, Юнівес, Колоннейд Україна, Мотор-Гарант, АСКО-Медсервіс.

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, в 2 кв. 2020 року склав 77 днів з дати ДТП, в межах системи прямого врегулювання збитків - 43 дні.

В термін до 60 днів після дати ДТП врегульовано 55,3% вимог, до 90 днів – 69,9%, до 120 днів – 77,4%.

Також цікаво: Який штраф за їзду без страховки