Українці встановлюють ГБО в електромобілі: навіщо це потрібно

Власникам вживаних електромобілів доводиться модернізувати машини, щоб вони мали більший запас ходу та пристойний рівень комфорту.
Українці встановлюють ГБО в електромобілі: навіщо це потрібно - 9 серпня 2021 - Auto24
logo9 серпня 2021, 09:45
logo0
logo0 хв

Власники найпопулярніших електромобілів розв'язувати проблему невеликого запасу ходу установкою газобалонного обладнання. Однак вони не переобладнають машину під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.

Читайте також: Скільки автомобілістів пересідають з електрокарів на традиційні авто

"В цьому випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а грубка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної грубки годі й витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшити запас ходу", - пояснив технічний директор мереж автогазових СТО "Профігаз" Євген Устименко.

За його словами, найбільшою популярністю установка газової пічки користується у власників найпопулярніших е-мобілів, таких Nissan Leaf і Renault Zoe - ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. грн в залежності від моделі обігрівача.

На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими. Євген Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися, наприклад, при роботі "в режимі таксі". При приватному використанні таке ГБО наближає комфорт електромобіля до традиційних авто.