Власники найпопулярніших електромобілів розв'язувати проблему невеликого запасу ходу установкою газобалонного обладнання. Однак вони не переобладнають машину під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.
Читайте також: Скільки автомобілістів пересідають з електрокарів на традиційні авто
"В цьому випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а грубка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної грубки годі й витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшити запас ходу", - пояснив технічний директор мереж автогазових СТО "Профігаз" Євген Устименко.
За його словами, найбільшою популярністю установка газової пічки користується у власників найпопулярніших е-мобілів, таких Nissan Leaf і Renault Zoe - ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. грн в залежності від моделі обігрівача.
На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими. Євген Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися, наприклад, при роботі "в режимі таксі". При приватному використанні таке ГБО наближає комфорт електромобіля до традиційних авто.