На початку 2022 року набирає чинності ДСТУ 8747. Згідно з ним, вже з наступного року Служби автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проектах відмовляться від поточного середнього ремонту на користь капітального ремонту.
Читайте також: Укравтодор перекрив для ремонту дві важливі траси в Київській області
Таким чином, встановлюється лише 2 види ремонтів:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт.
Обстеження CoST Ukraine підтверджують нагальність відмови від поточного середнього ремонту. Навесні координатори CoST з різних областей провели обстеження відремонтованих доріг державного значення у низці областей. У рамках нього виявлено чимало пошкоджень на об’єктах, котрі не так давно були здані у експлуатацію, або ремонт на яких триває, та до якості якого є запитання. Зокрема, недоліки виявили у Закарпатській, Миколаївській, Сумській та Херсонській областях. Тріщини, колійність, перші вибоїни — ці дефекти задокументували представники CoST на дорогах територіального, регіонального та, навіть, національного значення.
Служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені дефекти у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію — терміново виправити виявлені недоліки.
Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти — оновлювались за старими проектами поточного середнього ремонту, де не передбачалось ані укріплення дорожньої основи, ані посилення несної здатності дороги в цілому.