Механіка стала дорогою опцією
Гендиректор M-підрозділу баварської марки Франк ван Міл заявив журналістам, що вся справа в обсягах виробництва. Переважна більшість BMW пропонується тільки з автоматом, а "механіку" вибирає не так багато водіїв.
Для BMW було б простіше оснащувати всі машини автоматизованою трансмісією, ніж витрачати час і гроші на доведення трипедальних версій, – дав зрозуміти Франк ван Міл.
Читайте також: Автомат чи механіка: які машини та за скільки продають українці?
Цікаво, що хоча у Великій Британії доплата за "механіку" на BMW M2 складає 545 фунтів стерлінгів, а в Німеччині потрібно додатково розщедритися на 500 євро, по той бік океану ручна коробка є безкоштовною опцією. Франк ван Міл цей факт не прокоментував.
Топ-менеджер не став робити секрету, що «механіка» більше не має реального сенсу з інженерної точки зору. Така коробка передач сприяє високій витраті пального, а іноді і до більш низької максимальної швидкості. Однак Франк ван Міл запевняє: досі залишається багато клієнтів, які готові обирати трипедальні “емки”, оскільки вони дають більше задоволення від керування.
У червні представник BMW M спрогнозував, що актуальне купе M2, ймовірно, стане останньою моделлю, доступною з ручною коробкою передач. Баварська марка стверджує, що відмова від “механіки” — це не лише рішення BMW, але й постачальників автомобільних компонентів. Після 2030 купити нову “емку” з трьома педалями точно не вдасться.