У період карантину більшість українців, що володіють особистим транспортним засобом, добираються по Києву саме на ньому. Адже це набагато безпечніше, ніж їздити в переповнених маршрутках або ж метро.
Читайте також: У громадському транспорті відбувається близько 30% заражень Covid-19
У той же час існує проблема з заторами. Їх можна вирішити за допомогою будівництва 11 багаторівневих розв'язок. Про те, де вони незабаром можуть з'явитися, повідомив директор Інституту Генерального плану міста Київ Сергій Броневицький на своїй сторінці у соцмережі.
Він вважає, що коли немає можливості в місті розширити вулиці або збільшити кількість смуг на дорозі, тоді проблему можна вирішити за допомогою будівництва багаторівневих транспортних розв'язок.
Броневицький зазначив, що великі затори, як правило, виникають в спальних районах, де проживає багато людей. Тому, транспортні розв'язки і потрібно будувати саме в периферійній частині міста і на лівому березі.
У проекті Генерального плану Києва було передбачено будівництво багаторівневих транспортних розв'язок. З'явився повний список вулиць, які торкнеться це будівництво:
- Харківська площа;
- Перетин вулиці Бориспільської з Харківської трасою;
- Проспект Романа Шухевича;
- Братиславська вулиця;
- Вулиця Оноре де Бальзака;
- Дарницька площа;
- Привокзальна вулиця;
- район станції метро "Чернігівська";
- Проспект Академіка Палладіна;
- Велика Окружна дорога;
- Площа Валерія Марченка.
Броневицький нагадав, що багаторівневі транспортні розв'язки позитивно вплинуть на роботу громадського транспорту. Саме він грає в проекті головну роль щодо перевезень пасажирів.