![В Україні дозволили продавати пальне стандарту Євро-3 - 16 травня 2022 - Auto24](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202205/38397f7b3dd5e-2fe6-43ed-8e48-d3526f915ab0.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Уряд вніс зміни до технічного регламенту (ТР) вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових і котельних палив, згідно яких допускається виготовлення й обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 і Євро-4.
Читайте також: В Україну можуть дозволити ввезення вантажівок та "бусів" стандарту Євро-3
Документ за підписом прем’єр-міністра Дениса Шмигаля опубліковано на урядовому вебсайті. Зміни дійсні до кінця воєнного стану.
Основними відмінностями екологічних класів є вміст сірки й об’ємна частка бензолу. Для стандарту Євро-5 вміст сірки складає не більше 10 ppm, для Євро-4 – 50 ppm, для Євро 3 – 150 ppm. Відповідно допуски бензолу складають 1%, 3% і 5%.
Згідно зі змінами до ТР, обіг пального класу Євро-3 і Євро-4 дозволяється лише за умови проведення процедури оцінки відповідності кожної партії за модулем F1. Нагадаємо, що вимогу оцінювання відповідності палив, що імпортується з країн ЄС, було призупинено.
Ініціативу уряду спрямовано на подолання в Україні паливної кризи. Зміни, зокрема, дадудть змогу легалізувати виробництво нафтопродуктів на міні-НПЗ. За підрахунками Консалтингової групи «А-95», на міні-НПЗ випускалося біля 35 тис. т бензину й до 10 тис. т дизпального, більшість із якого відносилося до класу Євро-3 і Євро-4.