При цьому розмитнити можна лише автомобіль однієї категорії на одну людину (один легковий, один вантажний, один причіп). Авто має відповідати екологічним стандартам не менше "Євро2".
Втім, проект схвалено у першому читанні, тож невідомо, коли його розглянуть ще раз і чи не буде там інших ставок розмитненя. Тим більше, що “євробляхери”, які зібрались під радою, хотіли прийняття іншого законопроекту.
Читайте також: Гетманцев пообіцяв розмитнення для "євроблях" за тисячу євро
Документ пропонує протягом 180 днів з моменту набрання ним чинності розмитнювати автомобілі за такою формулою: Ставка = Ставка базова + Vе + Fе
У цій формулі ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що визначається виходячи з кількості років, що минула з року виготовлення авто, до року визначення ставки податку. Вона визначається множенням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння в куб. сантиметрах на коефіцієнт, який становить:
- 0,25 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для авто з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння до 2000 куб. сантиметрів (включно);
- 0,2 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - з об’ємом двигуна від 2001 куб. сантиметрів до 3000 куб. сантиметрів (включно);
- 0,25 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - з об’ємом двигуна від 3001 куб. сантиметрів до 4000 куб. сантиметрів (включно);
- 0,35 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - з об’ємом двигуна від 4001 куб. сантиметрів до 5000 куб. сантиметрів (включно);
- 0,5 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - з об’ємом двигуна понад 5000 куб. сантиметрів.
Крім того, у цій формулі Fе - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу.