Німецька компанія LCE High Performance створює сучасні, дозволені для використання на дорогах копії Audi Sport Quattro 1980-х років. Це відео показує, як такий автомобіль їде по Nürburgring Nordschleife. Подивіться позначку 1:26 у відео, щоб побачити сповільнену зйомку полум’я вихлопу машини.
Читайте також: Audi припинила продаж дизельних авто
Ви можете легко почути свист турбіни, поки справжня Audi мчить трасою. Нота двигуна додає гуркіт до симфонії автомобільних звуків.
LCE пропонує свою репліку Sport Quattro у кількох варіантах за ціною від 140 000 євро. Компанія використовує дводверний Audi 80 початку 1990-х років як відправну точку. Потім машини-донори отримують кузов та інші опції, щоб зробити їх схожими на класичні купе.
Модель LCE початкового рівня Sport Quattro виробляє 220 кінських сил і має п'ятиступінчасту механічну коробку передач. Автомобіль запозичив кілька компонентів у Audi S2 початку 1990-х років, включаючи осі, диференціал, гальма, панель приладів і сидіння.
Наступний рівень тюнінгу поставляється в стандартній комплектації з 2,2-літровим 20-клапанним п’ятициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 350 к.с., обвісом з вуглецевого волокна, гальмами Brembo, іншою панеллю приладів і сидіннями Recaro Sport. Наступна версія включає 2,5-літрову версію двигуна потужністю 450 к.с., шестиступінчасту коробку передач і передні гальма від Porsche 911 GT3 RS 996-го покоління.
Ще одним кроком у діапазоні є версія Sport Quattro, яка має до 750 к.с. з рядної п’ятірки з турбонаддувом. Він поставляється з шестиступінчастою коробкою передач і гальмами 911 GT3 RS.
У 2020 році LCE побудувала один із цих Sport Quattro, який назвала Turbomonster. Назва була доречною, оскільки налаштований двигун із турбонаддувом розвиває до 1081 к.с.