У глобальній лінійці кросоверів Volkswagen будуть зміни. Volkswagen готує глобальний Tayron на заміну видовженому Tiguan.

Кросовер Volkswagen Tayron для Китаю змінить покоління та стане глобальною моделлю. Модель Tayron, яка продається на китайському ринку з 2018 року та виробляється на потужностях спільного підприємства FAW-Volkswagen, готується перейти до наступного покоління. Причому в новій генерації Tayron отримає статус глобальної моделі та витіснить із модельної лінійки нинішній довгобазовий Tiguan (на різних ринках має приставку L і Allspace).

Читайте також: Škoda відповідатиме за розробку двигунів для 7 брендів Volkswagen Group

Новий Tayron позиціонуватиметься на щабель вище Tiguan, але нижче Touareg, а його найближчим родичем буде Skoda Kodiaq другого покоління - з ним він і розділить модульну платформу MQB-A2. Новинка пропонуватиметься у семимісному виконанні, перевершить у довжину актуальний китайський Tayron, а в плані дизайну помітно відрізнятиметься від “Тігуана”.

Інсайдери стверджують, що виробництво Tayron організують на потужностях заводу Volkswagen у Німеччині, і він продаватиметься в Європі, Індії (причому там модель локалізують) і, ймовірно, на інших ринках. Прем'єра очікується до кінця 2023 року, а серійне складання запустять на початку 2024-го. До Індії модель дістанеться 2025-го.

Нинішній Volkswagen Tayron, дітище FAW-Volkswagen, випускається в трьох версіях: стандартний кросовер, підзаряджаємий гібрид Tayron GTE і крос-купе Tayron X. Влітку минулого року все тріо оновилося - автомобілям злегка підправили зовнішність. Гамма двигунів складається з бензинових «турбочетвірок» об'ємом 1,4 літра (150 кінських сил) та 2,0 літра (186 або 220 сил). Коробка передач - 7DSG, а повний привід буде лише у найпотужніших 220-сильних модифікацій. Гібридний Tayron GTE приводить у рух установка на базі агрегату 1.4T, якому допомагає електромотор.