Електромобілі славляться своїм низьким центром тяжесті, який позитивно позначається на маневруванні. Причому це справедливо навіть для мікроавтобусів, що довів Volkswagen ID.Buzz.
Читайте також: Volkswagen скорочує виробництво електромобілів через низький попит
У руках журналістів іспанського видання km77 новинка виявила себе з найкращого боку на «лосиному тесті». У рамках заїздів машина повинна різко перебудуватися — як при зустрічі зі справжньою твариною — до сусідньої смуги руху і повернутися до своєї смуги.
В основі є ID.Buzz лежить модульна платформа MEB, яку він поділяє з іншими електрокарами Volkswagen. 204-сильний електромотор встановлений на задній осі, живить його батарея ємністю 82 кіловат-година, яка забезпечує запас ходу до 420 кілометрів без підзарядки. І такий варіант виявився дуже драйверським.
У найкращій спробі втриматися в межах коридору з конусів експерт зміг лише на швидкості 76 кілометрів на годину. Проте це не привід для розчарування, оскільки мінівен фактично вклався в норматив. З негативних моментів журналісти відзначили крен і не дуже чутливе кермо.
Цікаво, що ID.Buzz виявився добрим і в слаломі — час 25,7 секунд виявився кращим, ніж у Volkswagen Multivan 1.4 eHybrid (26,5 секунд) і Land Rover Range Rover Sport P510e Autobiography, (26,1 секунд). Отже, певною мірою мікроавтобус Volkswagen можна вважати драйверською моделлю.