Новий тип акумуляторів для електромобілів
Твердотільний прототип від американського партнера QuantumScape значно перевищив галузеві цілі під час останніх випробувань, заявив автовиробник.
Читайте також: Керівництво Volkswagen рятує компанію, зменшуючи витрати: невже все так погано
Під час випробувань акумуляторної батареї PowerCo протягом кількох місяців було виявлено лише 5-відсоткову втрату ємності після більш ніж 1000 циклів зарядки, що еквівалентно пробігу у 500 тис. км.
У VW пояснили, що галузеві цілі на цьому етапі розробки були — 700 циклів зарядки та максимальна втрата 20% ємності.
«Це дуже обнадійливі результати», — сказав глава PowerCo Френк Блом. «Кінцевим результатом цієї розробки може стати акумуляторна батарея, яка забезпечує великий діапазон, може надшвидко заряджатися і практично не старіє».
Твердотільні батареї замінюють звичайний рідкий електроліт і сепаратор із кераміки, скла або полімерів. Ця інновація, якщо буде доведено її ефективність за межами лабораторії, може зробити батареї електромобілів безпечнішими, меншими та швидшими.