Реставрувати міст Патона потрібно буде вже давно, майже два роки він знаходиться в аварійному стані та виконує свою функцію лише частково: рух вантажівок заборонено, а бокові частини моста відгороджені й закриті для руху. Коли його почнуть ремонтувати – наразі не відомо.
Читайте також: В інституті Патона назвали причину падіння трьох стовпів на Шулявському шляхопроводі
На думку київських чиновників, для відновлення функціональності моста Патона потрібно провести наступні роботи:
- ремонт мостового полотна (проїжджа частина та тротуари);
- встановлення бар’єрної та перильної огорожі;
- ремонт конструкцій прогонових будов;
- ремонт опор та опорних частин;
- ремонт сходів і реставрація профілів (на правому березі);
- реставрація колон (на лівому березі);
- ремонт сполучень із мостом;
- ремонт засобів навігації у судноплавних прогонах мосту;
- ремонт оглядових проходів під прогоновими будовами мосту;
- ремонт мережі дощової каналізації (за необхідності).
Міст планують розширити. Нині на ньому 7 смуг руху, а буде 8. Між двома напрямками встановлять бар’єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, у тому числі автоматизована система обчислювання ваги транспортних засобів під час руху.
Також на мосту облаштують велосипедні доріжки в обидва напрямки. Передбачено розширення тротуарів верхньої частини мосту для влаштування променадної частини. Згідно з технічним завданням, буде враховано можливість влаштування трамвайних колій. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів.
Зазначимо, що комунальна корпорація “Київавтодор” уже двічі проводила офіційну процедуру закупівель щодо розробки проєктно-кошторисної документації. Однак через відхилення результатів тендерів Антимонопольним комітетом процес затягується.