Камера автофіксації сильно відрізняється від звичайних камер спостереження. У камери, яка слідкує за швидкістю, корпус прямокутного паралелепіпеда. Кругла лінза камери розміщена збоку, а над пристроєм можуть бути додаткові пристроії – спалахи чи радари. Ще одна ознака того, що камера спрацювала – під час проїзду під нею може загорятися спалах (залежно від світлових умов). До речі, зовні українські спідками дуже схожі на аналогічні пристрої, що виробляються та використовуються у Російський Федерації.
Камера фотофіксації швидкості.
Натомість якщо камера у формі циліндра – це звичайна камера спостереження, яка записує “картинку”, але швидкість не вимірює. Трапляється, що на стовпі встановлюють кілька типів камер.
Внизу – камера відеоспостепреженя, зверху – автофіксації.
Читайте також: Як уникнути штрафів з камер автофіксації
Перед спідкамами завжди повинен бути встановлений знак, який попереджає про наявність камери на дорозі. Проте зараз у деяких місцях знаки вже встановлено, а камери – ще ні. Отже зараз водіям, що перевищують встановлену швидкість, треба слідкувати не лише за дорогою, але й за предметами, розвішаними на стовпах.