Корпоративні клієнти охопили 31% ринку нових авто, повідомляє Укравтопром.
Найчастіше з січня по березень на юросіб оформлялися автомобілі марки Renault – 1333 шт.
Найпопулярнішим автомобілем цієї французької марки у корпоративних клієнтів був Renault Duster, в його заліку 703 реєстрації за три місяці.
Другою за кількістю продажів юридичним особам стала японська марка Toyota з квартальним результатом 793 машини, кожною п’ятою з яких була Toyota Camry.
На третьому місці Skoda – 727 шт. Лідером корпоративних продажів у Шкоди стала модель Skoda Octavia – 308 шт.
Також до десятки найпопулярніших брендів у юр.лиц за підсумками першого кварталу 2019 року стали: Volkswagen – 559 шт.; Hyundai – 201 шт.; Nissan – 191 шт.; Audi – 169 шт.; Peugeot – 158 шт.; BMW – 152 шт.; KIA – 145 шт.
Нагадаємо, що в березні український авторинок виріс на 8%.