Всупереч поширеній думці, що весь Львів був акуратно викладений бруківкою, насправді варто було «повернути не туди» і дорога перетворювалася в бездоріжжя.
Читайте також: Фотофіксація не допомагає: на українських дорогах стало значно більше аварій
Як пише місцеве видання, на Міжнародних шосейних гонках 1929 року, маршрут пролягав по 20-кілометровому відрізку дороги на Стрий. І організатори були змушені застосовувати поливальну техніку для зволоження старту і фінішу, тому що стартуючи машини піднімали такий пил, що глядачі на трибунах нічого не бачили.
Крім того, преса почтку 1930-х років неодноразово згадувала, що на легендарному Львівському Гран Прі могло бути значно більше зарубіжних учасників, якби не жахливі дороги, що ведуть до Львова. Деякі учасники, побачивши стан доріг, поверталися назад, а ті, що все ж добиралися, заслуговували повагу тільки за те, що примудрилися доїхати до фінішу.