Це той випадок, коли не радієш новим технологіям.

У Японії таксі оснащуватимуть системою розпізнавання облич, аби зробити рекламу на вбудованих відео-моніторах більш таргетованою.

Також цікаво: Відео: автопілот Tesla веде машину прямісінько у прірву

Електронна система визначає вік і стать пасажира для підбору найбільш підходящої реклами для перегляду під час поїздки.


Розробкою і підтримкою платформи є компанія DcNA Co Ltd. Вона відповідає за обробку данних і роботу онлайн-служб. А використовуватись система буде у першу чергу в таксі служби Premium Taxi Vision.

Хоча ідея спрямована на поліпшення умов при використанні таксі, дехто сприймає нову “опцію”, як вторгнення у особистий простір. Також критики нової функції відзначають, що концепція показу оголошень за віковими і гендерними групами на сьогодні є застарілою.

Також цікаво: Характеристики Hyundai та Kia можна буде змінювати через додаток у смартфоні