![Японські таксі розпізнаватимуть обличчя для підбору і показу цільової реклами на вбудованих моніторах](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/201904/12490cd9e2e68-9b77-412a-a83e-b1eb19aa977b.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
У Японії таксі оснащуватимуть системою розпізнавання облич, аби зробити рекламу на вбудованих відео-моніторах більш таргетованою.
Також цікаво: Відео: автопілот Tesla веде машину прямісінько у прірву
Електронна система визначає вік і стать пасажира для підбору найбільш підходящої реклами для перегляду під час поїздки.
Розробкою і підтримкою платформи є компанія DcNA Co Ltd. Вона відповідає за обробку данних і роботу онлайн-служб. А використовуватись система буде у першу чергу в таксі служби Premium Taxi Vision.
Хоча ідея спрямована на поліпшення умов при використанні таксі, дехто сприймає нову “опцію”, як вторгнення у особистий простір. Також критики нової функції відзначають, що концепція показу оголошень за віковими і гендерними групами на сьогодні є застарілою.
Також цікаво: Характеристики Hyundai та Kia можна буде змінювати через додаток у смартфоні