З грудня 2020 року покупці нових пасажирських автомобілів в країнах Євросоюзу отримали можливість випробувати переваги, що даються цифровим радіо - більш широкий вибір радіостанцій, чистіший і якісний звук, розширені можливості передачі даних. Хоча, у зв’язку з великою кількістю інтернет платформ, що дозволяють слухати музику або мовлення, такий крок європейських законодавців надто запізнілий.
Читайте також: Tesla пропонує повернення радіоприймача за 500 доларів
У Статті 113 Додатка XI до директиви Європейського кодексу електронних комунікацій (EECC) говориться, що “Будь-який автомобільний радіоприймач, інтегрований в новий транспортний засіб категорії M, доступне на ринку Євросоюзу для продажу або оренди з 21 грудня 2020 року, повинен містити тюнер, здатний приймати і відтворювати як мінімум радіопрограми, що транслюються за допомогою системи цифрового наземного радіомовлення”.
Дія даного регуляторного акта поширюється на територію всіх держав-членів ЄС - незалежно від поточного стану впровадження DAB-радіо в кожній країні.
Незважаючи на негативний вплив паніки навколо Covid-19, Німеччина, Франція, Великобританія, Італія і Данія вже ввели у себе закони, що передбачають обов'язкову наявність приймачів цифрового наземного радіомовлення в салонах автомобілів, і, як очікується, інші країни ЄС незабаром також візьмуть із них приклад.
У першій половині 2020 року понад 50% нових автомобілів, проданих в Європі, мали в своєму салоні приймач DAB + в стандартній комплектації. Як очікується, до кінця 2021 року частка таких автомобілів досягне 100%, оскільки проникнення технології DAB + в Європі продовжує збільшуватися.
Додаткова інформація та регулярні оновлення щодо директиви EECC і її реалізації в Європі доступні в інформаційному бюлетені WorldDAB EECC.