Про це повідомляється на порталі організації. За даними експертів, значних досягнень у галузі реалізації електромобілів на водневих паливних елементах (FCEV) досягли компанії Toyota та Hyundai. Зокрема, з випуском седана Mirai другого покоління світові продажі автомобілів Toyota з Fuel Cell збільшилися більш ніж утричі, з 1770 екземплярів у 2020-му до 5918 у 2021 році. Ще більш вражаючих результатів досягла компанія Hyundai – кількість водневих кросоверів Nexo зросла з 6781 у 2020 році до 9620 – у 2021 році.
Читайте також: Яку частку енергоспоживання складатиме водень у майбутньому
Подібна динаміка пояснюється серйозними державними субсидіями та підтримкою на національному рівні. Наприклад, у Каліфорнії Toyota Mirai продавали знижкою 65% від роздрібної ціни. Компанія Toyota пропонувала знижку $20 тисяч на додаток до податкових пільг на федеральному та місцевому рівнях у розмірі ($12,5 тисяч). Таким чином, покупцеві автомобіль обходився не 50 з лишком тисяч доларів, а приблизно 18. Але і це ще не все. Щоб ще більше "підсолоджувати" угоду, Toyota пропонувала паливний кредит у розмірі $15 тисяч на перші три роки експлуатації, тобто. приблизно 100 тисяч кілометрів користувач може проїхати безплатно.
Аналогічна історія з Hyundai. З 9620 екземплярів Nехо, проданих по всьому світу у 2021 році, 88% реалізували у Південній Кореї. Завдяки підтримці на державному рівні, покупка кросовера обходилася корейському клієнту в пів ціни – $30 тисяч замість 60.
Але попри дивовижні результати, водневе майбутнє автомобільної промисловості поки що досить туманне. Причин тут кілька, причому відсутність інфраструктури водневих АЗС, – найменш значуща. Основна проблема полягає вартості водню та високих витрат на його отримання.