Жовтий сигнал світлофора знову хочуть відмінити

Заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк вважає, що жовтий сигнал світлофора негативно вливає на безпеку дорожнього руху.
Жовтий сигнал світлофора знову хочуть відмінити
logo22 травня 2018, 14:15
logo0
logo0 хв

В якості аргументу він наводить відео аварії, яка нещодавно сталась в Коломиї “Ну ось і ще один наявний приклад, коли на світлофорі, одночасно для всіх учасників ДР горить жовте світло, одному “ще можна”, а іншому “вже можна”, наслідок ДТП, на щастя всі живі. Така ж сама ситуація з жовтим миготливим сигналом світлофора” - пише заступник міністра.

Читайте також: Названі основні причини ДТП

“Ми будемо переходити на нові ДСТУ по роботі світлофорів в Україні, все це викладено в висновках та рекомендаціях Урядової комісії, акт вже спрямовано на розгляд Уряду. Після його затвердження ми запровадимо нові європейські стандарти роботи світлофора і обов’язково пропозиції від наших колег з МВС - посилення відповідальності за проїзд на забороняючий знак світлофора та фото-відео фіксація порушень ПДР. Кошти на всі ці заходи передбачені Державною програмою безпеки дорожнього руху. Ми зобов’язані зробити наші дороги безпечними” - вважає Юрій Лавренюк.

Читайте також: Як надають допомогу при ДТП: досвід Німеччини

Втім жовтий сигнал світлофора є в переважній більшості країн світу і він відіграє значну роль в забезпеченні безпеки дорожнього руху. Тривалість жовтого сигналу у Німеччині при перемиканні світлофора з зеленого на червоний сигнал, як пояснив експерт з Німецького клубу автомобілістів (ADAC) Йоганнес Бос (Johannes Boos), залежить від максимально дозволеної швидкості. Це три секунди при 50 км/годину, чотири - при 60 км/годину та п'ять секунд при швидкості 70 км/годину.

В більшості країн світу жовтий вважається забороненим сигналом світлофору, а проїзд на жовте світло карається штрафом.