Новий дизайн грунтується на комбінації сучасних технологій, якісних матеріалів і раціонального планування простору. У реалізації ідеї нового дизайну лежить досвід взаємодії і основні цінності ŠKODA. Кожен елемент салону ретельно спланований для максимально якісного обслуговування і комфортної комунікації.
Читайте также: В Україну повертається корупційний техогляд: названа дата
Важливою складовою оновлення є інтуїтивно зрозуміле зонування приміщення. Це дозволяє швидко орієнтуватися в просторі салону і отримати всю необхідну інформацію, використовуючи спеціальні діджитал інструменти, такі як конфігуратор автомобіля та планшети SST. Нові інструменти не тільки дають можливість познайомитися з моделями ŠKODA, включаючи їх технічні характеристики і особливості, оцінити переваги перед конкурентами, але і створити модель з індивідуальним набором опцій і функціоналу, а також, при необхідності, зробити розрахунок вартості бажаного автомобіля при купівлі його в кредит або лізинг.
В рамках нової концепції для відвідувачів передбачена простора зона очікування і дитячий куточок, що уособлює ідею комфорту і безпеки ŠKODA. Зміни торкнулися не тільки зону шоурума. Відповідно до нової концепції були підвищені стандарти технічного оснащення сервісної зони і кваліфікації персоналу. Це особливо актуально, враховуючи зростаючу технічну складність і кількість технічних асистентів в автомобілях ŠKODA. Для контролю виконання нових стандартів щомісяця проводиться оцінка роботи дилерських підприємств методом "Таємний покупець".
Нагадаємо, що дилерська мережа компанії "Єврокар" складається з 30 дилерських центрів ŠKODA і покриває всю територію України.
Також цікаво: Відео: блискавична реакція водія шкільного автобуса врятувала життя хлопцю